بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

طرفداری- احتمالاً رئال مادرید دوست نخواهد داشت تا در سال های آینده، هفته ای که گذشت را به یاد آورد. امیدهای کارلو آنچلوتی برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا به واسطه تساوی 2-2 این تیم با والنسیا تا حد زیادی رنگ باخت و جدال این تیم با یوونتوس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز در مجموع با نتیجه 2-3 به نفع تیم تورینی به پایان رسید تا حکم بر حذف رئال مادرید از اروپا و پایانی برای رویای این تیم که قصد دفاع از عنوان قهرمانی اش در اروپا را داشت، باشد.

گرت بیل -–گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال - در حالی مورد انتقاد شدید همگان قرار گرفته که تنها عامل ناکامی های اخیر رئال مادرید نبوده است. بیل با انتقالی 85/3میلیون پوندی به رئال مادرید پیوست و اولین فصل حضورش در این باشگاه را می توان موفقیتی نسبی پنداشت. او در44 بازی برای رئال مادرید توانست 22 گل را به ثمر برساند و 19 پاس گل را فراهم کند. این آمار بدین معنی بود که بیل در 26 درصد گل های به ثمر رسیده لوس بلانکوس در فصل 2014-2013 تأثیری مستقیم داشته است. (تنها کریستیانو رونالدو با تأثیر 44 درصدی، بالاتر از بیل قرار داشت)

اما اگر ستارگان را "عالی" بدانیم، جام های قهرمانی را "بهترین" خواهیم دانست.

بیل در دو جامی که رئال مادرید در فصل پیش کسب کرد نقشی کلیدی را بر عهده داشت و موفق شد که در فینال کوپا دل ری در مقابل بارسلونا و فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کند. به نظر می رسید که گران قیمت ترین بازیکن جهان توانسته است تا به خوبی خود را با مادرید وفق دهد.

گرت بیل
با توجه به اینکه او در جام جهانی 2014 به همراه ولز حضور نداشت، بیل یک تابستان کامل را برای استراحت کردن، بازیابی انرژی و ادامه پروسه سازگاری با اسپانیا در اختیار داشت، اما نمودی از نتیجه این فرصت ها را در فصل جاری مشاهده نکرده ایم. با وجود اینکه او هنوز یک ستاره در سطح جهانی محسوب می شود، این ستاره ولزی بیش از هر چیز به کیسه بوکس و مقصر ناکامی های رئال مادرید تبدیل شده است و نمایش ضعیفش در هفته اخیر را می توان نمونه ای از عملکردهای این بازیکن در فصل اخیر دانست.

در هنگام پیروزی ها، بیل همیشه زیر سایه درخشش رونالدو قرار دارد و در روزهای شکست، وی به دلیل قیمت هنگفت انتقالش به مادرید، آسان ترین گزینه برای مقصر جلوه داده شدن توسط هواداران و هم بازی هایش تلقی می شود. مقصر جلوه داده شدن نیز سوژه ایست برای گمانه زنی رسانه ها.

گرت بیل و کریستیانو رونالدو
بر اساس گزارش "سم شپرد" از "دیلی میل"، "با وجود اصرار کارلو آنچلوتی بر باقی ماندن بیل در این تیم، مادرید مایل است تا وی را به فراموش برساند." منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی تیم هایی هستند که به جذب این بازیکن لینک می شوند.  درک دلیل این موضوع که چرا ثروتمندترین باشگاه های انگلستان مایل به جذب بهترین وینگر راست دنیا هستند کار مشکلی نیست.

بیل قادر است در ترکیب اصلی هر تیمی در جهان قرار گیرد و شانس آن ها را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد. این امر موجب خواهد شد تا دردسرهایی که در سانتیاگو برنابئو برای وی وجود داشت نیز زیر علامت سوال رود. فلورنتینو پرز همواره مایل به داشتن بزرگترین ستاره های جهان در تیمش بوده است، بنابراین فروش این بازیکن 25 ساله پس از تنها 2 سال حضور در مادرید کمی شتاب زده به نظر می رسد.

گرت بیل
بیل پس از حذف شدن رئال مادرید از لیگ قهرمانان در مصاحبه ای با Sky Sports گفت: "فراز و نشیب هایی وجود داشته است، اما به شخصه احساس می کنم که بازی خوبی را ارائه داده ام. شاید نتوانسته ام آن چنان که مطلوب خودم می باشد از موقعیت های گلزنی ام استفاده کنم، اما در حالت کلی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته ام. در زدن ضربان آخر چندان خوب نبوده ام و این چیزیست که برای فصل آینده باید روی آن کار کنم. "چیزی که مرا نمی کشد، قوی ترم می کند". از این فصل درس خواهم گرفت و به راه خود ادامه خواهم داد."

به نظر می رسد که بیل آینده خود را در مادرید می بیند و رئال مادرید نیز از سوی بسیاری از مردم، بزرگترین باشگاه جهان شناخته می شود، بنابراین ترک این باشگاه برای او به منزله پذیرفتن یک شکست خواهد بود. باشگاه های انگلیسی تا ابد برای جذب این بازیکن سابق ساوتهمپتون و تاتنهام علاقه مند خواهند ماند، اما او نباید چندان برای بازگشت به انگلستان وسوسه شود. 4 سال پس از این لحظه، این بازیکن ولزی 29 ساله خواهد بود و احتمالاً در آن زمان به یک ستاره واقعی رئال مادرید تبدیل شده و کمال احترام را از سوی هواداران و هم تیمی هایش دریافت خواهد کرد.

آسان ترین راه برای بیل، بازگشت به انگلستان، امضای قرارداد با منچستریونایتد، سیتی یا چلسی، غبار روبی از مدال قهرمانی لیگ قهرمانانش در فصل 2014-2013 و "موفق" خواندنِ دوران حضورش در اسپانیا خواهد بود، حال آن که در حال حاضر نمی توان این تجربه 2 ساله را یک "موفقیت" خواند.

بیل برای اثبات خود به عنوان یک بازیکن به یاد ماندنی در فوتبال، همانطور که خودش می گوید، باید از این فصل درس گرفته و به راهش ادامه دهد. اما در مادرید، نه در انگلستان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.